
OKECHAMP GROUP jest grupą firm (OKECHAMP S.A. Polska i OKECHAMP B.V. Niderlandy), które razem tworzą jednego ze światowych liderów w produkcji i przetwórstwie pieczarek. Nasza jakość oraz standardy produkcji pozwalają na dostarczanie szerokiego asortymentu grzybów przetworzonych do Klientów na całym świecie. Swoją działalność produkcyjną prowadzimy w Polsce i Holandii.
Kultura organizacyjna w OKECHAMP oparta jest na naszym kodeksie wartości takich, jak: jakość, rozwój, konkurencyjność, szacunek, uczciwość i dobra atmosfera.
Jeśli chcesz tworzyć z nami przyjazne i etyczne środowisko pracy oparte na partnerskiej współpracy to czekamy właśnie na Ciebie. Obecnie poszukujemy:
Jeśli chcesz tworzyć z nami przyjazne i etyczne środowisko pracy oparte na partnerskiej współpracy to czekamy właśnie na Ciebie. Obecnie poszukujemy:
Regionalny Kierownik Sprzedaży w kanale fresh&frozen
Miejsce pracy : Poznań
TWOJE OBOWIĄZKI:
- badanie możliwości rynkowych i identyfikowanie rozwiązań o największym potencjale sprzedażowym
- określanie preferencji, potrzeb i wymagań klientów oraz opracowywanie na ich podstawie odpowiednich ofert oraz prezentacji sprzedażowych
- generowanie leadów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, a następnie budowanie z nimi pozytywnych relacji
- zarządzanie klientami na rynkach krajowym i eksportowych (od pozyskiwania klientów, do realizacji kontraktów, w tym negocjacje, kontraktowanie, realizacja zamówień we współpracy z działem planowania produkcji i logistyki)
- utrzymywanie dobrych kontaktów z obecnymi klientami oraz rozwój sprzedaży
- budowanie i realizacja planów sprzedażowych do dotychczasowych i nowych klientów
- pełna odpowiedzialność za KPI w zarządzanym kanale sprzedaży fresh&frozen
- przygotowywanie ważnej dokumentacji, w tym umów, raportów i sprawozdań
- bieżąca współpraca z różnymi działami firmy w celu przygotowywania i realizacji strategii sprzedażowych, finansowych i marketingowych
CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY?
- Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne lub podobne)
- Minimum 5 lat doświadczenia w pracy z klientami krajowymi i exportowymi w zakresie:
- obsługi klientów w kategorii produktów mrożonych/świeżych
- współpracy z klientami B2B
- pozyskiwania nowych klientów i rozwój biznesu
- współtworzenia i realizacji strategii rozwoju sprzedaży
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego B2/C1 (dobra znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem)
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów w środowisku międzynarodowym
- Zaangażowanie i determinacja do pracy zespołowej
- Samodzielność w działaniu i umiejętność ustalania priorytetów
- Bardzo dobra znajomość MS Office oraz aplikacji biurowych
- Prawo jazdy kategorii B

Stabilność i bezpieczeństwo lidera w branży - zobacz film o nas na naszej stronie internetowej

Rynkowy pakiet wynagrodzeń, atrakcyjny system premiowania

Kompleksowy program wdrożeniowy

Duży zakres samodzielności w zakresie stanowiska pracy

Rozwój zawodowy poprzez szkolenia oraz realizację projektów

Współpraca z pozostałą częścią łańcucha

Pakiet medyczny

Ubezpieczenie na życie

Hybrydowy system pracy

Dobra kawa i owoce