Polityka jakości
JAKOŚĆ OKECHAMP GROUP

Działalność Grupy OKECHAMP oparta jest na uprawie, zbiorze i przetwórstwie pieczarki oraz przetwórstwie warzyw.
Strategicznym celem firm jest osiągnięcie i ciągłe podnoszenie wysokiego poziomu jakości naszych wyrobów wytwarzanych zgodnie z wymaganiami prawnymi dotyczącymi warunków zdrowotnych żywności. Dążymy do wzmocnienia naszej pozycji na rynku, zdobywając zaufanie naszych klientów poprzez wartości etyczne i wyjątkową jakość produktów.
W celu osiągnięcia zadowolenia naszych Klientów oraz ciągłego doskonalenia naszych wyrobów zobowiązujemy się do:
Spełniania wymogów systemów jakości według systemu zarządzania bezpieczeństwem żywności IFS i BRC w Zakładach Produkcyjnych w Grodzisku Wlkp. i Velden oraz standardu Global GAP i ISO 22000 w uprawie pieczarki świeżej w Zakładzie Produkcyjnym w Borucinie.
Budowania i utrzymywania kultury bezpieczeństwa i jakości produktów.
Produkcji wyrobów niezmodyfikowanych genetycznie przez uzyskanie certyfikatu NON GMO w Zakładzie Produkcyjnym w Grodzisku Wlkp. i Velden.
Produkcji wyrobów koszernych.
Ciągłego doskonalenie procesów produkcyjnych w ramach wdrożonych standardów na podstawie zasady polityki TQM oraz Kodeksu Wartości Firmy OKECHAMP.
Zapewnienia przewodniej pozycji w naszej branży poprzez ustanowienie wysokich standardów jakości i upewnienie się, że nasi pracownicy są przeszkoleni i upoważnieni do dostarczania wysokiej jakości produktów i usług.
Zachęcania pracowników do zaangażowania w proces jakości dzięki szkoleniom i możliwości uczestnictwa w inicjatywach poprawy jakości.
Doboru dostawców na podstawie ich zdolność do dostarczenia surowców o pożądanej i stabilnej jakości.
Prowadzenia monitoringu, kontroli i badań w procesie produkcyjnym w celu eliminacji zagrożeń i podniesienia efektywności prowadzonych działań.
Stałego doskonalenie procesu produkcyjnego i poprawy jakości wyrobów w wyniku wprowadzania nowych rozwiązań technicznych i technologicznych.
Słuchania naszych klientów, spełnianie wymogów bezpieczeństwa żywności oraz odpowiadanie na ich potrzeby i oczekiwania poprzez dostarczanie najwyższej jakości produktów i usług.
Terminowego świadczenia usług.
Budowania pozytywnego wizerunku Firmy.
Spełniania wymogów dotyczących ochrony środowiska i postępowania zgodnie z najwyższymi standardami etycznymi i środowiskowymi, aby zminimalizować wpływ naszych działań na środowisko.
Wdrożenie naszej Polityki Jakości jest osobistą odpowiedzialnością każdego pracownika, niezależnie od zajmowanego stanowiska. Zarząd i pracownicy zobowiązują się do realizacji celów przyjętych w niniejszej Polityce.
W OKECHAMP dążymy do ciągłego doskonalenia i utrzymywania najwyższych standardów jakości, bezpieczeństwa i wartości etycznych. Będziemy regularnie przeglądać i aktualizować naszą Politykę Jakości, aby zapewnić jej aktualność i skuteczność.