Polityka jakości

JAKOŚĆ OKECHAMP GROUP

Działalność Grupy OKECHAMP oparta jest na uprawie, zbiorze i przetwórstwie pieczarki, przetwórstwie warzyw oraz dystrybucji produktów grzybowych i warzywnych.
Strategicznym celem firm jest osiągnięcie i ciągłe podnoszenie wysokiego poziomu jakości naszych wyrobów wytwarzanych zgodnie z wymaganiami prawnymi dotyczącymi warunków zdrowotnych żywności. Dążymy do wzmocnienia naszej pozycji na rynku, zdobywając zaufanie naszych Klientów poprzez wartości etyczne, wyjątkową jakość produktów oraz prowadzenie zrównoważonego biznesu.

W celu osiągnięcia zadowolenia Klientów oraz ciągłego doskonalenia naszych wyrobów i procesów zobowiązujemy się do:

  • Spełniania wymogów systemów jakości według standardów zarządzania bezpieczeństwem żywności IFS i BRC
    w Zakładach Produkcyjnych w Grodzisku Wlkp. i Velden oraz Global GAP i ISO 22000 w uprawie pieczarki świeżej w Zakładzie Produkcyjnym w Borucinie.
  • Budowania i utrzymywania kultury bezpieczeństwa i jakości produktów.
  • Produkcji wyrobów niezmodyfikowanych genetycznie przez uzyskanie certyfikatu NON GMO w Zakładzie Produkcyjnym w Grodzisku Wlkp.
  • Produkcji wyrobów koszernych.
  • Ciągłego doskonalenie procesów produkcyjnych w ramach wdrożonych standardów na podstawie zasady polityki TQM oraz Kodeksu Wartości firmy OKECHAMP.
  • Zapewnienia przewodniej pozycji w naszej branży poprzez ustanowienie wysokich standardów jakości
    i upewnienie się, że nasi pracownicy są przeszkoleni i upoważnieni do dostarczania wysokiej jakości produktów
    i usług.
  • Budowania zrównoważonej przyszłości, poprzez realizację celów, które mogą znacząco przyczynić się do podniesienia jakości życia społeczeństwa przy jednoczesnym utrzymaniu efektywności ekonomicznej.
  • Zachęcania pracowników do zaangażowania w procesy jakości i zrównoważonego rozwoju dzięki szkoleniom i możliwości uczestnictwa w podejmowanych inicjatywach.
  • Doboru dostawców na podstawie ich zdolność do dostarczenia surowców i wyrobów o pożądanej i stabilnej jakości.
  • Prowadzenia monitoringu, kontroli i badań w procesie produkcyjnym w celu eliminacji zagrożeń i podniesienia efektywności prowadzonych działań.
  • Stałego doskonalenie procesu produkcyjnego i poprawy jakości wyrobów w wyniku wprowadzania nowych rozwiązań technicznych i technologicznych.
  • Słuchania naszych klientów, spełnianie wymogów bezpieczeństwa żywności oraz odpowiadanie na ich potrzeby
    i oczekiwania poprzez dostarczanie najwyższej jakości produktów i usług.
  • Terminowego świadczenia usług.
  • Budowania pozytywnego wizerunku Firmy.
  • Spełniania wymogów dotyczących ochrony środowiska i postępowania zgodnie z najwyższymi standardami etycznymi i środowiskowymi, aby zminimalizować wpływ naszych działań na środowisko.

Wdrożenie naszej Polityki Jakości jest osobistą odpowiedzialnością każdego pracownika, niezależnie od zajmowanego stanowiska. Zarząd i pracownicy zobowiązują się do realizacji celów przyjętych w niniejszej Polityce.

W OKECHAMP dążymy do ciągłego doskonalenia i utrzymywania najwyższych standardów jakości, bezpieczeństwa
i wartości etycznych i zobowiązujemy się do regularnego przeglądania i aktualizowania Polityki Jakości w celu zapewnienia jej skuteczności.